Najlepsze wypieki z dostawą we Wrocławiu i całej Polsce - zadzwoń i zamów

793 700 560

Pytania i odpowiedzi

Poniżej zamieszczamy pytania i odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania odnośnie naszych produktów i składania zamówień. Jeśli nie znalazłeś tu odpowiedzi na Twoje pytanie napisz do nas lub zadzwoń. 

Czym słodzone są wasze desery?

Wszystkie oferowane przez nasz słodkości są robione bez dodatku zwykłego cukru – jako alternatywy używamy głównie cukru brzozowego (ksylitolu), cukru kokosowego oraz syropu ryżowego i klonowego, czasem daktyli. Każdy produkt w naszym sklepie posiada dokładny opis użytych składników – zapraszamy do zapoznania się. Więcej na temat zdrowszych alternatyw dla cukru możesz dowiedzieć się tutaj. 

Czy wszystkie wasze wypieki są bezglutenowe?

Wszystkie wypieki w stałej ofercie zrobione są przy użyciu mąk naturalnie bezglutenowych. Bazę stanowi nasza autorska mieszanka mąk. Dzięki dużemu udziałowi ekologicznej mąki z brązowego ryżu jest ona bogata w błonnik, co w przypadku mieszanek bezglutenowych często stanowi wyzwanie. W większość  jednak używane przez nas mąki nie posiadają certyfikatu przekreślonego kłosa, a przez to nie są 100% bezpieczne dla osób z celiaklią. 

Czy używacie nabiału?

Ze względu na często występującą nadwrażliwość na nabiał, szczególnie u dzieci, do wyrobu kremów, mas i innych elementów nie używamy mleka ani śmietany. Zastępujemy je ‘mlekiem’ jaglanym lub migdałowym. Część deserów ma jednak w składzie masło, które na życzenie klienta możemy zastąpić masłem bez laktozy lub wegańskim odpowiednikiem. 

Czy wasze wypieki są wegańskie?

Spora część naszych deserów jest w 100% roślinna. Czasem robimy to specjalnie, czasem dzieje się to przez przypadek, ale zawsze wychodzi na plus Z pewnością naszym flagowym produktem są wegańskie serniki z nerkowców oraz tarta migdałowo-karmelowa z czekoladą. Koniecznie spróbujcie! Więcej wegańskich wypieków z naszej oferty znajdziecie tu:

Czy wszystkie wypieki przygotowywane są na zamówienie?

Tak. Idea jest taka, żeby oddać w wasze ręce jak najświeższy produktu. Nic u nas nie leży i nie czeka. Wszystkie wypieki realizujemy po złożeniu zamówienia i wysyłamy codziennie. Zamówienia wysyłamy do Was codziennie. Te realizowane kurierem z chłodnią na terenie Wrocławia dostarczane są do was w ciągu 4 godzin, natomiast dostawy realizowane kurierem DPD dostarczane są następnego dnia. 

Jaka jest data ważności produktów?

Termin przydatności do spożycia naszych produktów to 7 dni. Po tym czasie nie koniecznie się psują, jednak nie smakują już tak samo. Jednie ciastka migdałowo-jaglane, ciastka z ziarnami oraz cantucci mają termin przydatności do spożycia 30 dni. 

Jak duże są wasze ciastka?

Duże ciastka liczone na sztuki ważą po 40 gr każde, natomiast ciastka paczkowane występują w opakowaniach po 350gr i 650gr i ważą zazwyczaj po 25gr każde.

Czy mogę zamówić tylko te wypieki które są dostępne w sklepiku online?

Sklep on-line powstał po to aby ułatwić proces składania zamówienia i dostarczyć informacji na temat składników. Jeśli jednak szukasz czegoś, czego nie widzisz w naszej ofercie, to zachęcamy do kontaktu. Jest duża szansa, ze możemy zrobić coś specjalnie dla Ciebie

Czy mogę złożyć / odebrać zamówienie osobiście w waszej pracowni?

W naszej pracowni przy ul. Nenckiego 127/4 we Wrocławiu możesz złożyć, opłacić oraz odebrać zamówienie. Jesteśmy na miejscu od poniedziałku do piątku 8-16 oraz w soboty 8-14. 

Mam niespodziewanych gości. Czy można zamówić coś na dzisiaj?

Wiemy, że i tak w życiu bywa, dlatego staramy się być elastyczni. Jeśli masz niespodziewanych gości lub niefortunnie zapomniałeś o ważnej uroczystości i potrzebujesz deseru na już, to koniecznie zadzwoń do nas jak najszybciej! Bardzo możliwe, że coś uda nam się wyczarować

Czy muszę posiadać konto, żeby złożyć zamówienie?

Do złożenia zamówienia nie jest konieczne posiadanie konta, jednak gorąco do tego zachęcamy, szczególnie jeśli znasz już nasze desery i wiesz, że na jednym zamówieniu się nie skończy. Zaoszczędzi Ci to sporo czasu na wpisywaniu danych przy każdym zamówieniu. Zachęcamy również do zapisu na newsletter – dzięki temu będziesz mieć możliwość korzystania ze specjalnych ofert i promocji dostępnych tylko dla obiorców naszego newslettera. 

Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Jeśli wybrałeś jakieś produkty przez pomyłkę lub z chciał(a)byś anulować zmówienie z dowolnego innego powodu, możesz zrobić to pisząc do nas wiadomość  e-mail (pamiętaj, żeby podać numer zamówienia). Anulowanie zamówienia możliwe jest do 2 godzin od jego złożenia. 

0
preloader